Aplikacija KORNI_1
za početnike - klikni ovdje
Crtajamo s Kornijem:
- OSNOVNE NAREDBE
Ponovi osnovne Kornijeve naredbe pomoću KVIZa
ZADACI
1. ZADATAK: DOHVATI LJEŠNJAK
Pomozite vjeverici da dođe do lješnjaka koji je pao sa stabla. Nacrtajte stepenice pomoću kornjače.
Stepenica je visoka 5 koraka, a široka 10 koraka.
CRTEŽ ZADATKA UPUTE:
SAVJETI - za korištenje aplikacije KORNI
2. ZADATAK: SLAGALICA
Ivica voli slagat slagalice.
a) Nacrtajte Korniejm ovakav oblik:
b) Zatim složite 4 takva oblika i obojaj ih.
3. ZADATAK: Korni je nacrtao sljedeće crteže.
Ispod su naredbe kojima je započeo cratti. Dopuni naredbe koje nedostaju, ako se Korni nalazio u u početnom položaju.
Ponovimo rad s Kornijem_1
1. zadaci 2. zadaci 3. zadaci 4.zadaci 5.zadaci
Aplikacija KORNI_2
0. PREZENTACIJA - Postupak instalacije FMS Loga
1. PREZENTACIJA - Uvod u kornjačin svijet
1. KVIZ - Osnovne naredbe za pomicanje kornjače
1. IGRA Memory - Spoji puni oblik naredbe sa skraćenim oblikom
2. PREZENTACIJA - Moj prvi program
2. IGRA Crtanja - Pogađanje pojmova uz Moj prvi program
2. KVIZ - Prvi Logo program
2. IGRA - LegoLogo - Dopuni programe da nacrtaju zadano
3. PREZENTACIJA - Nizovi likova
3. KVIZ - Ponavljanje niza naredbi
4. PREZENTACIJA - Ulazne vrijednosti programa
4.a KVIZ - Ulazne vrijednosti za programe
4.b KVIZ - Računanje u Logu
4.c KVIZ - Naredba pridruživanja
55Amemo | Igra Memory: osnovne Kornijeve naredbe. |
55Akoso | Kviz: osnovni okret Kornija. |
55Avje3.pdf | Labirint: pomozi zeki doći do mrkve. |
5Akvadrat | Kviz: Korni crta kvadrate. |
55Aprav | Kviz: Korni crta pravokutnike. |
55Akviz1a.htm | Kviz: Crtamo s Kornijem - osnovni okret. |
55Akut | Kviz: okret Kornija pod kutom. |
55Aponovi | Kviz: ponavljanje naredbi. |
55Avje8-10.pdf | Crtanje pomoću Kornija (vježbe). |
55Akviz1b.htm | Kviz: Crtamo s Kornijem - okret pod kutem. |
55Ainstal.pptx | Postupak instalacije FMS Loga. |
55Aprez1.ppsx | Prezentacija: uvod u kornjačin svijet. |
55Anaredbe | Kviz: osnovne naredbe za pomicanje kornjače. |
55ALogoMemory | Igra Memory: spoji puni oblik naredbe sa skraćenim oblikom. |
55Akviz2a.htm | Kviz: Osnovne Logo naredbe. |
55Aprez2.ppsx | Prezentacija: moj prvi program. |
55Aigra_crtanja | Igra crtanja: pogađanje pojmova uz Moj prvi program. |
55Avje13.lgo | Rješenje 13. vježbe. |
55Akviz2b.htm | Kviz: Prvi Logo program. |
55ALegoLogo | Kviz: dopuni programe tako da nacrtaju zadani crtež. |
55Avje14.lgo | Rješenje 14. vježbe. |
55Avje15.lgo | Rješenje 15. vježbe. |
55Avje16.lgo | Rješenje 16. vježbe. |
55Avje17.lgo | Rješenje 17. vježbe. |
55Aprez3.ppsx | Prezentacija: nizovi likova. |
55Avje18.pdf | Vježba 18. Šareni kvadrat. |
55Avje18a.lgo | Rješenje 18. vježbe. |
55Avje18b.lgo | Rješenje 18. vježbe. |
55Akviz2c.htm | Kviz: Ponavljanje niza naredbi. |
55Aprez4.ppsx | Prezentacija: ulazne vrijednosti programa. |
55Avje19.lgo | Rješenje 19. vježbe. |
55Avje20.lgo | Rješenje 20. vježbe. |
55Avje21.lgo | Rješenje 21. vježbe. |
55Akviz2d.htm | Kviz: Ulazne vrijednosti za programe. |
55Aracunanje | Kviz: računanje u Logu. |
55Avje22.lgo | Rješenje 22. vježbe. |
55Akviz2e.htm | Kviz: Naredba pridruživanja. |
Uređivač MakeCode dostupan je na stranici ovdje.
Ili odite na stranicu: https://microbit.org/hr/code/.
55Amemo | Igra Memory: osnovne Kornijeve naredbe. |
55Akoso | Kviz: osnovni okret Kornija. |
55Avje3.pdf | Labirint: pomozi zeki doći do mrkve. |
5Akvadrat | Kviz: Korni crta kvadrate. |
55Aprav | Kviz: Korni crta pravokutnike. |
55Akviz1a.htm | Kviz: Crtamo s Kornijem - osnovni okret. |
55Akut | Kviz: okret Kornija pod kutom. |
55Aponovi | Kviz: ponavljanje naredbi. |
55Avje8-10.pdf | Crtanje pomoću Kornija (vježbe). |
55Akviz1b.htm | Kviz: Crtamo s Kornijem - okret pod kutem. |
55Ainstal.pptx | Postupak instalacije FMS Loga. |
55Aprez1.ppsx | Prezentacija: uvod u kornjačin svijet. |
55Anaredbe | Kviz: osnovne naredbe za pomicanje kornjače. |
55ALogoMemory | Igra Memory: spoji puni oblik naredbe sa skraćenim oblikom. |
55Akviz2a.htm | Kviz: Osnovne Logo naredbe. |
55Aprez2.ppsx | Prezentacija: moj prvi program. |
55Aigra_crtanja | Igra crtanja: pogađanje pojmova uz Moj prvi program. |
55Avje13.lgo | Rješenje 13. vježbe. |
55Akviz2b.htm | Kviz: Prvi Logo program. |
55ALegoLogo | Kviz: dopuni programe tako da nacrtaju zadani crtež. |
55Avje14.lgo | Rješenje 14. vježbe. |
55Avje15.lgo | Rješenje 15. vježbe. |
55Avje16.lgo | Rješenje 16. vježbe. |
55Avje17.lgo | Rješenje 17. vježbe. |
55Aprez3.ppsx | Prezentacija: nizovi likova. |
55Avje18.pdf | Vježba 18. Šareni kvadrat. |
55Avje18a.lgo | Rješenje 18. vježbe. |
55Avje18b.lgo | Rješenje 18. vježbe. |
55Akviz2c.htm | Kviz: Ponavljanje niza naredbi. |
55Aprez4.ppsx | Prezentacija: ulazne vrijednosti programa. |
55Avje19.lgo | Rješenje 19. vježbe. |
55Avje20.lgo | Rješenje 20. vježbe. |
55Avje21.lgo | Rješenje 21. vježbe. |
55Akviz2d.htm | Kviz: Ulazne vrijednosti za programe. |
55Aracunanje | Kviz: računanje u Logu. |
55Avje22.lgo | Rješenje 22. vježbe. |
55Akviz2e.htm | Kviz: Naredba pridruživanja. |
VARIJABLE
1. zad.
Odigraj igru VARIJABLE_1
i rasporedi vrijednosti u varijable odgovarajućeg tipa
2. zad.
Odigraj igru - Spoji parove (Pair_Matching)
Samostalno zaključi što bi sa čime trebalo spojiti (po logici).
1. igra - VARIJABLE-1 2. igra- Pair_Matching
-Logični parovi
Zadaci s varijablama
(VAŽNO: Stavimo li navodnike (spajaju se slova/brojevi, a ne zbrajaju se brojevi)
ZADACI- Šutljivi učitelj
Scrach - otvori editor za rad u Scrachtu
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
PROGRAMIRANJE je danas jedna od najpopularnijih i najkorisnijih vještina koje možete posjedovati. Ne možemp reći da je programiranje lagana vještina za usvojiti. Ipak učenje programiranja ne mora biti naporno, štoviše može biti vrlo zabavno!
Upoznajte Scracht - programski jezik koji djeca i početnici obožavaju. Scracht početnicima pomaže da nauče programirati i da počnu stvarati impresivne kracije u kratkom vremenu.
Za početak treba otići na web stranicu www.scratch.mit.edu i registrirati se. Preporučeno je da se registrirate kako biste kasnije mogli lako pristupiti vašim kreacijama (projektima) te nastaviti gdje ste zadnji put stali.
Da bi počeli raditi sa Scrachtom, samo kliknite na gumb "Registriraj se"
Nakon registracije, kliknite na Kreirajte gore lijevo i zabava može početi! Čestitamo! Upravo ste ušli u editor u kojem ćete provoditi većinu vremena. Na prvi pogled može izgledati komplicirano, ali ne brinite, u nastavku ćemo vam objasniti osnovne koncepte koji će vam pomoći da se lakše snađete.
Editor u Scratchu se sastoji od tri dijela: 1) Ekran za izvršavanje koda 2) Skripte 3) Područje za programiranje.
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
obrazovanje |
informacije |
HITNO - Upozorenje - širenje "WannaCry" ransomwarea (13.5.'17.)
HITNO - Smjernice za zaštitu od "WanaCry" ransomwarea (15.5.'17.)
OBAVIJESTI od CARNet-a
DABAR je
više od
natjecanja,
Dabar je izazov!
UPUTE UČENICIMA - UPIS
(odradi točke od 1 do 6)
UPUTE pred natjecanje
VREMENIK INFORMACIJE
Vježbalište PseudoDabar
Vježbe iz 2016.
1. Upis u sustav
2. Upis u kolegij Dabar
3. Lozinke daje učiteljica.
PRIDRUŽITE SE i riješite anketu
i preuzmite diplomu.