MREŽNO POVEZIVANJE UREĐAJA
1. Računalna mreža
A. Pročitaj u udžbeniku tekst ispod naslova mrežno povezivanje uređaja da saznaš što je Internet of Things.
B. Pogledaj prezentaciju. Računalna mreža (naziv, prednosti, nedostaci)
Kad pogledaš prezentaciju riješi kvizove da utvrdiš gradivo.
1. Kviz – Računalna mreža i prednosti umrežavanja
2. Kviz – Računalna mreža
3. Kviz – Prednosti računalne mreže
4. Kviz - vrste mreže
KVIZ-5 - Zlonamjerni programi (1. dio)
KVIZ-6 - Zlonamjerni programi (2. dio). (Klikom na riječ "KVIZ-x")
KVIZ-7 - Zaštita računala, programa i podataka na mreži
KVIZ-8 - Postavljanje mrežne sigurnosti.
C. Nakon kvizova riješi radnu bilježnicu.
D. - zatim PROVJERI SVOJE ZNANJE klikom ovdje
E. Provjeri točnost zadataka koje si rješavao/la u RB - ovdje.
F. Riješi KVIZ koji se nalazi OVDJE
pr.
rad s umjetnom inteligencijom:
ANIMIRAJMO SVOG LIKA
- Želiš li animirati svog lika, kao što je npr. ovaj?
Koristi se napisanim uputama (korak po korak) i dobit ćeš oživljenog svog lika koji se može kretati, šetati, tčati ili plesati ili mahati ...
Sami odabiremo što želimo da naš lik radi. Na doljnjoj slici je lik koji je animiran - za probu..
Koristit ćemo alat umjetne inteligencije Animated Drawing koji se nlazai na sljedećoj poveznici: sketch.metademolab.com i nije potrebna registracija korisničkim računaom i BESPALATAN JE.
SLIJEDE UPUTE: Korak po KORAK (ima 4 koraka)
1. treba nacrtati svog lika na čistom bijelom papiru.
Uslikaj (fotografiraj) svoj crtež mobitelom i pošalji ga u KANAL ZA VJEŽBU
2. Otvorit ćemo aplikaciju koja će nam pomoći da svog lika animiramo.
Na kraju ćeš poslati link (poveznicu) od dobivene animacije isto u KANAL ZA VJEŽBU
Upiši u adresnu traku ovu poveznicu: https://sketch.metademolab.com/
Nakon toga, klikni na: Try it now ( tj.POKUŠAJ SADA )
Na hrvatskom bi to bilo: POKUŠAJTE SADA):
Otvorit će se prozor kao što je prikazan na slici dolje.
Prihvati klikom na ACCEPT
1. KORAK – učitati crtež svog lika
klikom na gumb UPLOAD Photo
(Treba pronaći svoj crtež na računalua (gdje je crtež pohranjen /spremljen) i odabrati ga).
Npr., učitana je fotografija PSIĆa i ovako će nam se prikazati:
(Retake = ponovno polagati; Next = dalje)
Odaberi: Next za daljnji rad.
2. KORAK - POSTAVLJANJE OKVIRA OKO NAŠEG LIKA
Možete promijeniti veličinu okvira. Sada, ako je potrebno odredi prikaz crteža
(treba li pomaknuti lijevo – desno, gore – dolje , povećati .....) pomoću hvataljki
(točkice na fotografiji koje se nalaze na kutovima i rubovima sredina crteža)
Zatim odaberi opciju Next
3. KORAK - Istaknite lik
- Lik treba biti odvojen od pozadine.
KONTROLNI POPIS:
Ako dijelovi tijela vašeg lika nisu istaknuti, upotrijebite olovku i gumicu pa to popravite.
Kao što je prikazano na aniamciji (s mačkicom) u samoj aplikaciji.
Zatim odaberi Next
4. KORAK – Označavanje zglobova liku
(Iznad slike se pojavi tekst:
adjust by dragging the points = prilagodite povlačenjem točaka)
Predložena su mjesta zglobova da bi se lik mogao animirati.
Ako vaš lik nema ruke, povucite laktove i zapešća dalje od lika i još uvijek se može animirati.
Zatim klikni na gmb Next
Zatim, odaberi željenu animaciju.
Na slici (gore) označena je prva animacija: SVE (ALL)
Klizačem možeš pomaknuti prikaz i pogledati više različitih animacija.
* sada SPREMI SVOJU ANIMACIJU
Učini što je potrebno od ponuđenoga: Start over = Počni ispočetka
Share = dijeli
Edit = uredi
Kad smo zadovoljni izgledom aniamcije, odabiremo Share
Nakon što je odabrana opcija Share,
(vidi na slici liejvo)
pojavljuje se ovakav prozor (slika desno):
zatim ODABERI: kopiraj vezu
Kopiranu poveznicu zalijepi u KANAL ZA VJEŽBE u našem timu INFORMATIKA 6.r.
Ovo je poveznica našeg probnog animiranog crteža, (izrađena kao primjer):
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
obrazovanje |
informacije |
HITNO - Upozorenje - širenje "WannaCry" ransomwarea (13.5.'17.)
HITNO - Smjernice za zaštitu od "WanaCry" ransomwarea (15.5.'17.)
OBAVIJESTI od CARNet-a
DABAR je
više od
natjecanja,
Dabar je izazov!
UPUTE UČENICIMA - UPIS
(odradi točke od 1 do 6)
UPUTE pred natjecanje
VREMENIK INFORMACIJE
Vježbalište PseudoDabar
Vježbe iz 2016.
1. Upis u sustav
2. Upis u kolegij Dabar
3. Lozinke daje učiteljica.
PRIDRUŽITE SE i riješite anketu
i preuzmite diplomu.